dinsdag 1 mei 2007

We're so excited..

..we just can't hide it... cause we're going to the United States of America..!!

Hello!
Zoals velen van jullie misschien al weten gaan wij in juni 2007 voor 7 weken naar Amerika!
Wij gaan naar Boothbay, een plaatsje in de staat Maine. Wij gaan daar werken als camp counselors (=kampleiding) op Camp Knickerbocker. Dit is een dagkamp waar kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar komen tijdens hun zomervakantie.

Om jullie op de hoogte te houden van al onze avonturen en belevenissen in Boothbay hebben wij deze blog aangemaakt. Het zal nog een week of 7-8 duren voordat wij vertrekken, maar de voorbereidingen zijn al in volle gang. Zo gaan wij binnekort naar het gemeentehuis om een 'bewijs van goed gedrag' te halen en daarna zullen wij een bezoek aan de Amerikaanse Ambassade brengen om daar een visum aan te vragen.

We wensen jullie veel leesplezier toe enne feel free to leave a message:-D

Knuffs,

Marjolein & Toni

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zal ik een rust krijgen.
(broer lein)

Anoniem zei

Haaaaaaii.. kga jullie belevenissen wel ff volgen hoor..!! Echt hipp..!! :-D
Liefs Anja

Anoniem zei

yes! dat gaan we natuurlijk ff volgen!! heel veel plezier..!! :-P
XX Wilma.

Anne zei

Kijk als jullie ons allemaal op de hoogte houden van wat er in Amerika gebeurt, dan zal ik jullie wel op de hoogte houden van wat d'r in Kattuk gebeurd ;) ok?!

Toedeloeeee Anne

Anoniem zei

Heej allemaal..!!
iedereen heel erg bedankt al voor de berichten..!!:-D Leuk dat jullie allemaal onze avonturen gaan volgen;-)
Doeii..!!
Liefs Toni

Anoniem zei

haaaai meiden!!
Ik ga jullie blog zeker bijhouden, want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van wat er daar allemaal gebeurd!!
En jullie weten het he?! Hou jullie oogkleppen op! ;-)
dikke kus, nel

Anne zei

Hoii Meiden..

Nog een paar weken en dan gaan jullie lekker naar Amerika toe!!
Heerlijk, ben wel beetje jaloers hoor... maar eerst moeten jullie nog jullie examens maken, vanaf achter m'n computer wens ik jullie hier heel veel succes voor!!!

Toi Toi Toi

Xxx Anne

Anoniem zei

Haaay Tehoo & Lein !!

Ik mis jullie nu al !!
k Von t vanochtend eg erg om jullie gewoon 7 WEKEN nie te zien !
Maar ik ga deze site wel ff bij houde met al jullie belevenisse he ?

Doeii Kussies van mij ! (A)

Anoniem zei

Hallo hier Ma,

Heel fijn voor jullie dat de reis zo goed gegaan is!
Volgens mij hebben jullie een mega logeeradres, heerlijk met die warmte en dan een airco. Moeten jullie vandaag al gelijk kamp gaan draaien?
Marjon zegt: Wel cool zeg! Dat jullie zo'n hele grote kamer hebbe !! :D:D & egg sweet van dat hondje van 15 weke ! :D (L)

Wij gaan nu eten,

Liefs van Paatje, Maatje & Marjon

Anoniem zei

Haaay Toni& Lein !! ×

Hoe gaat het met jullie vakantiegangers :P ?!
k Hoop dat alles goed gaat !
Met ons wel hoor !
Hebben jullie leuke kinderen op het Knickerbockerkamp ? :D k Denk het wel ! Die kindertjes van Andy waren ook schatjes tog Tehoo ?(A)
Lievv. !
Het is nu 17:50 bij ons is het nu bij jullie 10:50 ? Of 9:50 ?
Hahaa, ik wis nie precies of het nou 6 of 7 uur scheelde !
Fijne dag nog verder !
Laat wel wat van jullie horen he ?

Veel lievss van Marjon xxx