zondag 12 augustus 2007

Back in Doetschland..

Haaj allemaal!!

we zijn weer terug in Nederland hoor (of Doetschland zoals Daniel het zegt..). Gisterochtend om 07.19 uur zijn we op Schiphol geland. Na een lange en vermoeide vlucht werden we weer herenigd met onze familie en vrienden! Omdat we jullie nog niet geupdate hadden over onze allerlaatste week op kamp, zullen we dat nu ff doen..

Tsjaah deze foto zegt al genoeg..Memories for a lifetime!!

Maandag hadden we een gewone dag op kamp. Helaas waren Austyn en Josh, 2 counselors uit de D's er niet meer bij deze week, wat dus wel ff wennen was. Maar gelukkig kregen de D's er een gezellig nieuwe counselor bij.. Marjolein's groep ging een mode show lopen bij het onderdeel nature. Er waren 3 modellen, en de kleren werden gemaakt van bladeren, takken en bloemen. De kids zagen er echt onwijs schattig uit in hun junglepakjes..:p Verder was het een rustige dag op kamp. 's Avonds zijn we uit eten geweest bij een restaurant Sarah's genaamd, met Mark en Cherryl onze laatste gastouders..Daar hebben we een pizza gegeten mmmm we love pizza..

Dinsdag was het weer een gewone kampdag. 's Ochtends wat regen, maar in de middag klaarde het op. Na kamp hadden we een cookout, een afscheidsfeestje voor ons. Alle gastgezinnen en counselors kwamen om ons gedag te zeggen en het was echt awesome!! Neal was lekkere hamburgers en hotdogs aan het maken en iedereen had wat lekkers mee genomen. Er was dus volop eten en drinken.. Met alle counselors speelden we ping pong en renden we als gekken om de pingpong tafel heen, haha echt gezellig!! Daarna nog een of ander frisbee spel gespeeld op het baseball veld van Ocean Point. Toen we terugkwamen mochten Toon&Lein de taarten aansnijden..mmm wat waren die lekker zeg!! Ook kregen we allebei een leuk vest van het YMCA in Boothbay en een kaart met allemaal lieve berichtjes van iedereen.. Echt te sweet!! Tot slot zijn we met een paar mensen wezen zwemmen in de oceaan..Nouja alleen Andy, Colby en Daniel zijn in het water gesprongen..de rest heeft toegekeken. Het was echt een mega gezellig feestje en we zijn iedereen erg dankbaar hiervoor!!

Toon&Lein met de cakes..:-D

Gezellig met z'n allen ping pongen..

Ehm tsjaah woensdag was dan echt onze allerlaatste dag op camp Knickerbocker en in Boothbay.. 's Ochtends begon de dag al met regen, wat het extra triest maakte allemaal.. We hebben dus vanaf een uur of 11 in de lodge gezeten en een film gekeken. Daarna begon camp olympics. Wij waren niet ingedeeld in een groep, omdat het natuurlijk al onze laatste dag was.. dus mochten we meehelpen bij het HOllandse team.. We hebben met z'n allen een song gemaakt en een deel van een banner.. Aan het einde van de dag bij flagpool werden we nog naar voren geroepen. Iedereen bedankte ons en we kregen een applausje.. TOen begon het echte afscheid nemen.. Alle kids en counselors gedag gezegd en toen kwam Mark ons ophalen.. Snik snif..

Lein met haar A's..wat schattig!

Toon en (een deel van) de D's..

's Avonds zagen we gelukkig Neal en Tom nog! Zij namen ons mee uit eten bij Moody's, een gezellig restaurant in de buurt van Rockland. Haha we hebben echt lol gehad met ze en het was dus megagezellig!! Toen we thuis kwamen zijn we gelijk naar bed gegaan, want het was een lange en vermoeiende dag geweest..

Wij met Neal&Tom..

Donderdag moesten we al vroeg ons bed uit. Nja eigelijk gewoon om 6 uur zoals elke dag, maar om kwart voor 7 werden we al opgehaald door Cindy om naar Boston te gaan. We namen dus afscheid van de Nickersons en van Aaron (die kwam langs om afscheid te nemen). Goodbye everyone! We'll miss you..!!

Rond kwart voor 11 kwamen we in Boston aan. We zijn toen eerst naar het hotel gegaan om onze koffers achter te laten.. Toen zijn we naar quincy market geweest. Dat is downtown in Boston, en dat is heel gezellig. We hebben ons laten tekenen door zo'n cartoon tekenaar. Nou dat was toch wel zo mooi. Die gast zat maar gek te doen, en wij lagen helemaal dubbel natuurlijk, en wat er voor tekening uitkwam... We hebben nog wat rondgelopen over de markt, en om half 2 hadden we weer met cindy afgesproken. Toen zijn we een lekkere hamburger met patatjes gaan eten. Het plan was om met de metro naar het science museum te gaan, en de duck tour te doen. Toen we naar de metro liepen, zijn we nog op de foto geweest met een papagaai op ons hoofd, en een of ander reptiel in ons handen. Dat was echt stoer.. Bij de metro aangekomen, snapten we het systeem natuurlijk niet, maar gelukkig zijn we de goede metro ingestapt en kwamen we bij het science museum aan. Daar zagen we dat de duck tour uitverkocht was. Dat was echt balen! Tsja we moeten dus toch maar een keer terug..! Het sciencemuseum trok ons verder niet echt, dus we zijn naar een navy terrein gegaan en hebben we een kijkje genomen op een groot marine schip. Dat was echt zo hip! Daarna zijn we naar het hotel gegaan, om te douchen. Na het douchen en uitrusten hebben we een restaurant uitgezocht om te eten.. In dat restaurant was een 21+ feest aan de gang. Dus wij mochten er eerst niet eens in. En we wilden alleen maar eten. Dus na een heel gedoe, gingen ze het vragen aan de manager, en mochten we eindelijk eten. En toen heeft Lein voor het eerst een lobsterrol gegeten. Dat mocht ook wel na die 6 weken. Na het diner zijn we een ijsje downtown gaan eten. We zijn met de boottaxi downtown gegaan, en hebben daar nog wat rondgelopen. Daarna zijn we met de bus teruggegaan naar het hotel. En daar zijn we al heel snel in slaap gevallen....
Gezellig met Cindy op de boottaxi..

Vrijdagochtend rond half 7 ging de wekker alweer. Vandaag gaan we terug naar Nederland. Nadag we al onze koffers naar beneden gebracht hadden gingen we in het ziekenhuis ontbijten. Na een heerlijk ontbijtje gingen we op weg naar Logan Airport in Boston. Daar zeiden wij dat we bij Terminal C moesten zijn, maar Cindy dacht dat we bij de internationale vluchten moesten zijn en reed dus naar Terminal E. Daar aangekomen hoorden we dat we verkeerd zaten en toen konden we dus weer de weg terug zoeken naar C. Eindelijk daar aangekomen is Cindy met ons meegeweest om in te checken. Omdat onze vlucht van 11.40 waarschijnlijk vertraging zou hebben, heeft de dame achter het loket ons overgeplaatst naar een eerdere vlucht. Rond 9.55 zouden we dus al vertrekken. We hadden nog net de tijd om warme chocolademelk te halen en nog ff met Cindy te kletsen. Toen moesten we afscheid nemen en door de security heen. Bij Lein ging het alarm af.. ze was vergeten haar armbanden af te doen.. haha dat was wel ff schrikken hoor!! Maar gelukkig ging het deze keer sneller dan op de heenweg, dus we waren op tijd bij ons vliegtuig. De eerste vlucht verliep wel normaal. Deze vlucht duurde maar 1,5 uur en in die tijd heeft Toni lekker liggen slapen..haha we zullen maar niet zeggen hoe:P

Op NewYork-Newark aangekomen moesten we zo'n 6 uur wachten totdat onze laatste vlucht zou vertrekken. Na wat rondgelopen te hebben zijn we dus naar de McDonalds geweest en hebben we daar onze lunch genuttigd. Toen we na 6 lange uren eindelijk het vliegtuig in konden, hadden we nog es 1,5 uur vertraging..Pff.. Nouja in deze vlucht hebben we helaas niet echt kunnen slapen en we waren dus echt doodmoe.. Gelukkig werd dat minder toen we bijna in Nederland waren. Het was toch wel spannend om de familie enzo weer te zien en we werden dus vanzelf wakkerder.. Toen we geland waren duurde het nog een behoorlijke tijd voor we onze koffers hadden.. TOen we die eindelijk hadden liepen we door de deur naar buiten en wie stonden daar..niemand.. Haha bleek dus dat we door de verkeerde deur waren gegaan..Iedereen stond bij nr 3 te w88 en Toon&Lein stonde natuurlijk bij 4. Toen maar snel naar 3 gelopen en daar zagen we iedereen weer!!

Bye bye America..!!

Na 47 hele fijne, gezellige dagen in Boothbay, Maine waren we dus weer thuis en vielen we al snel moe, maar heeel voldaan in een diepe slaap.. Bye bye America!!