maandag 2 juli 2007

De Baseball game

Vanmiddag zijn we met Wade en z'n ouders naar een baseball game van de Portland Seadogs geweest. De Seadogs speelden thuis tegen New Hampshire.. Na 9 innings was de wedstrijd beslist, en hebben de Seadogs helaas met 2-5 verloren.. :( Maar dat mocht de pret niet drukken, de sfeer die daar in zo'n stadion hangt is echt goed.. Je kan het vergelijken met de voetbalwedstrijden, alleen zonder Hooligans. En met Slugger, de mascotte, die de hele wedstrijd door over de tribune liep.. We felt in love with him! Hij heeft zelfs nog het YMCA lied gezongen alsof ie wist dat we er zaten.. En ja wij stonden ook tussen alle kids (van onder de 10 jaar), om met hem op de foto te gaan! Hihih..


Hieronder staan een paar foto's van de game:


Lein&Toon met Slugger..!!

Wij met Wade en z'n ouders..

De Pitcher van de Seadogs
Het veld..

De Slagman van Seadogs, en catcher van
New Hampshire

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha ladies!

Leuk dat jullie naar de Seadogs zijn geweest. Was vorig jaar ook zo leuk! Nu ik jullie verhalen lees, mis ik 'boothbay downtown' wel hoor. Geniet maar dubbel van de lekkere milkshakes van de Icecreamfactory. Doe de groeten aan Wade en Aaron! Have Fun!!

Anoniem zei

Anja is niet zo'n volger van Baseball, maar lijkt me idd wel gaaf om keer zoiets mee te maken!!
Have fun daar, ik gaat ff shoppuh haha!! Byeee
xxxx

Anoniem zei

Hoi Toon and Lein,

Zo te horen is het nog steeds erg gezellie daar. Wat gaan jullie doen met 4th of july?

Ik neem aan dat jullie dan een vrije dag hebben. Ik zie nu al uit naar nieuwe updates en foto's.

Groetjes,
Dirk, Ageeth en Kim

Anoniem zei

Haaai meiden!!

Gaat het allemaal nog goed daar? Volgens mij wel! haha
Jullie hebben echt al super veel gedaan daar. T klinkt helemaal top. En wat hebben jullie al een bruine kleur zeg?!
Heeel veel plezier nog!!

xxx

Anoniem zei

hoi meiden
wat klinkt het allemaal leuk wat jullie doen veel plezier nog en geniet ervan
groetjes petra

Anne zei

Hoii Toon en Lein

Soah gaaf man.. heb net ff al jullie verhaaltjes lopen lezen... hier komt het met bakken uit de hemel vallen dus wees maar blij dat jullie daar zitten...

Lijkt me echt super leuk om bij zo'n wedstrijd te zijn!! Zo te zien en te lezen hebben jullie het daar prima naar jullie zin.. houwe zo!!!! he maar ik spreek jullie nog wel op msn ofzo

Vee plezier nog daaro en see you laterrr

Xxx-jes Anne

Anne zei

Onee nu schijnt we lekker het zonnetje... super!!!.. van 't weekend wordt het ook lekker weer zei onze pietje paulusma :P

Xxx Anne

Anoniem zei

Hoi meiden, wat een ervaringen allemaal !! Gaaf zeg !! Geniet er lekker van.
Hier in het koude Katwijk gaat alles zijn gangetje. David vraagt al hoe lang je nog weg blijft Toni, en Pinkeltje zit nog in zijn huisje. Je hoort het wel als hij/zij geboren is !
Heel veel plezier nog daar !

Anoniem zei

Best leuk als ik ook even mijn afzender eronder schrijf ! Helemaal vergeten, ( zwanger ? )
Erg leuk overigens dat we jullie gebeurtenissen kunnen volgen via de weblog.
Liefs Erik, Karin en David Beelen

Jacoline zei

awwww, GAAF!! Het was vorig jaar daar ook super leuk! Veel plezier en ga zeker nog even shoppen in Brunswick (TJ maxx) liefs, Jac

Anoniem zei

Lieve allemaal!!

Bedankt voor al jullie leuke en lieve berichtjess..!! Hier gaat alles nog steeds top..!! Morgen zal er weer een nieuwe log komen + foto's (oa van het MEGA ijsje;-)).. Dus ik zeg: blijf de website volgen:p

Liefs,
Toni

@ Karin: haha ik had al begrepen dat jullie het waren hoor!! Ken nl maar 1 David en 1 iemand die zwanger is en die onze website weet, hihi.. Ben erg benieuwdd..!! Nog maar een paar weekjes en dan is David grote broer, hihi!!

Anoniem zei

Hey, I was at that game!